הנגבי: "להעמיד אותו לדין על ניסיון הרעלת ראש הממשלה"

    מנדי אושר No Comments on הנגבי: "להעמיד אותו לדין על ניסיון הרעלת ראש הממשלה"

    בוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת התבטא צחי הנגבי ואמר על חקירת ראש הממשלה: "אני לא חושב שסיגר זו מתנה" • "אולי צריך להעמיד את ארנון מילצ'ן על ניסיון הרעלת ראש הממשלה" • עוד התבטא על פרויקט תעלת הימים ופגישת נתניהו טראמפ

    צחי הנגבי צילום: דורון סהר
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר צחי הנגבי הגיב אתמול על דבריו של אחמד טיבי, לפיהם אם תהיה מדינה אחת – הוא יהיה ראש הממשלה ואמר: "אחמד טיבי יוכל להיות אולי ראש ממשלת לה לה לנד".  את הדברים אמר בראיון אישי בוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת.

    הנגבי התייחס גם לאמירתו של השר ישראל כץ שהצהיר שיתמודד לראשות הליכוד אחרי נתניהו: "מצוין. לדעתי זה יהיה ב 2023 ואז הוא ימצא שם עוד 7 מתמודדים ובין היתר אותי".

    השר התייחס גם לחקירותיו של ראש הממשלה ואמר: "אני לא חושב שסיגר זו מתנה. אולי צריך להעמיד את ארנון מילצ'ן לדין על ניסיון הרעלת ראש הממשלה". אמר בצחוק. והוסיף: "אם יוגש נגד ראש הממשלה כתב אישום הוא צריך לנהוג לפי החוק, והחוק אומר שאם יש כתב אישום נגד רה"מ הוא חייב לעזוב את תפקידו רק אחרי פסק דין חלוט. אני בעד שיישאר בתפקידו".

    במהלך הראיון פירש הנגבי את דבריו של טראמפ אמש על ריסון הבנייה בהתנחלויות ואמר: ,אני חושב שמישהו אמר לו אל תשאיר את הפלסטינים מדוכאים ושבורים, תן להם איזו אמירה. ולכן הוא יצר איזו הגינות ואיזון לפלסטינים באמירה הזו. הוא אמר זאת בסגנונו- תפסיקו עם זה קצת. קצת יכול להיות חודש, חודשיים, חצי שנה.

    הנגבי התחייב לפרויקט תעלת הימים. "אנחנו עכשיו בשלב הראשון של המכרז. תוך 3 שנים נראה צינור". כמו כן לשאלה אם הוא רוצה את תיק התקשורת הוא ענה לא במיוחד אבל אם יטילו עליי אעשה זאת.



    0 תגובות